10 Mart 2011 Perşembe

Tiramisu


Gerekenler:
1 paket kedi dili bisküvisi ya da 2 katlı hazır pastaban

Krema için;
2 çorba kaşığı tepeleme un
1 paket vanilya
1 çay bardağı şeker
1 yumurta
yarım kilo süt
ılınınca labne peyniri (200 gr)

ıslatmak için;
1 kahve fincanı su
2 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı nescafe

üzeri için;
kakao

Hazırlanışı:
Krema için verilen malzemelerden labne peyniri dışında kalanlar sürekli karıştırılırak ocakta pişirilir. Ilınınca içine labne peyniri koyularak mikserle çırpılır. Tepsiye 1 kat kedi dili bisküvisi bir kat krema olacak şekilde yerleştirilir. Yalnız her kedi dili tabanından sonra ılık su, şeker ve nescafe karışımından oluşan sıvıyla bisküviler ıslatılır, ardından krema koyulur. 2 kat bisküvi ve kremadan sonra tiramisunun en üstü kakao ile kaplanır.

3 yorum:

  1. Aman Allah'ımmm :))))
    AYyy ablacımm harikasııınn seen yaaa buna ayrıca yorum yapmak istedimmm inan bana...süpersinnn bayılırım tramisuyaa...Harika görünüyor keske yanında olsam da valla yerdim en az iki dilimmm :)))))Ellerine sağlık canımcım

    YanıtlaSil
  2. Canım benim yanınıza gelince sizlere de yapacağım aynılarından merak etme sen hem o zaman istediğin kadar yiyebilirsin tatlım ;)) az kaldı.....

    YanıtlaSil
  3. ekleniyorsunn birtanemm sabırsızlıklAaaaa :))) çok özledim seniii:(

    YanıtlaSil

Fikirleriniz benim için çok önemli