5 Mayıs 2010 Çarşamba

Frambuazlı, böğürtlenli ve çikolatalı Pasta



Malzemeler:
1 paket 3 katlı sade pastaban

Muhallebisi için;
1 kg süt
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
1 adet yumurta
yarım paket margarin
400 gr frambuaz ve böğürtlen karışımı

Dış süslemesi için;
2 kutu hazır krema
2 paket sertleştirici
2 paket vanilya


Hazırlanması:
Muhallebi için gereken malzemeleri (margarin hariç) karıştırarak muhallebi kıvamına gelene dek pişiriyoruz. Piştikten sonra ocaktan alıp margarini ilave ediyoruz ve mikserle çırpıyoruz. Yine içerisine dilenen meyve koyularak (ben frambuaz ve böğürtlen tercih ettim) blendır yardımıyla bu meyveler ezilir.
Pasta kreması, sertleştirici ve vanilya ile yaklaşık 3 dk. çırpılarak gayet katı bir hale gelmesi sağlanır. Mümkünse bir süre buzdolabında bekletilir (sert kalması için).
Pandispanyanın her katı sütle ıslatılarak arasına hazırlanan muhallebiden koyulur. Üzeri buzdolabında beklettiğimiz krema ile sıvazlanır ve dilediğiniz şekilde süslenir. Ben Emir'in sevdiği bonbon çikolatalarla süsledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok önemli